تبلیغات
ماشین و.....

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس

تاریخ : 08:36 ب.ظ | پنجشنبه 13 بهمن 1390
نویسنده : اکبر خلفاء


قویترین و سریعترین خودرو چهارنفره روباز جهان توسط براباس و بر روی مرسدس بنز کابریوله کلاس E ساخته شد. این خودرو با موتور دوازده سیلندر 800 اسب بخاری تیون شده بنز، تنها 3.7 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیاز دارد و در 9.9 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر و تنها در 23.9 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر می رسد. این درحالیست که حداکثر سرعت آن 370 کیلومتر بر ساعت اعلام شده که بسیار حیرت انگیز است.

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir

براباس این خودرو را در تونل باد آزمایش کرده و کیتهای آیرودینامیک ویژه ای برای آن طراحی نموده است. بعلاوه با استفاده از مواد سبک وزن فوق مقاوم  نظیر فیبر کربن با تکنولوژی فرمول 1 در ساخت بسیاری از قطعات، وزن نیز کاهش یافته است.

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir


ظاهر معمولی و ساده این خودرو بسیاری از رانندگان فراری و لامبورگینی را فریب خواهد داد و در عوض می توانید چهره بهت زده آنها را از درون آینه این خودرو ببینید! شاید هم بتوانید در شرط بندی های مسابقات شامگاهی خیابانی کلی پول پارو کنید.

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir

خودروی مرسدس بنز کابریوله کلاس E + عکس - www.taknaz.ir

برای خرید این رعد سیاه بنز باید سر کیسه را به مقدار حداقل 682 هزار دلار شل کنید.

 


 

اتومبیل مینی آئودی کواترو A1

نویسنده: علی غفاری

 



 

تیونرى در کار نیست! این بار خود آئودى دست به کار شده و براى علاقه مندان به محصولات اسپرت خود یک تیون نفسگیر ارائه کرده. آئودى clubsport QUATTRO A1 حد نهایى فناورى و پویایى آئودى را به رخ علاقه مندان این برند دلفریب کشیده و علاوه برآن الهامات فراوانى براى تیونرها آفریده است.

اتومبیل مینی آئودی کواترو A1- www.taknaz.ir

 



قلب کواترو کلاب اسپرت همان موتور کلاسیک پنج سیلندر بنزینى 2،5 لیترى آئودى با توربوشارژ است که 503 اسب بخار و گشتاورى معادل 660 نیوتن متر تولید مى کند. با این خروجى ، خودروى 1390 کیلوگرمى A1 شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه ای دارد.
با وجود سیستم تعویض دنده شش سرعته و انتقال قدرت چهارچرخ از دو هر که quattro دائم تمام چرخ ها مدل آئودى TT RS وام گرفته شده ، سرعت 250 کیلومتر در ساعت براى کواترو کلاب اسپرت دست یافتنى است.

اتومبیل مینی آئودی کواترو A1- www.taknaz.ir

 

تیونرهاى آئودى تغییرات قابل ملاحظه اى در ظاهر A1 ایجاد کرده اند که تمایز فوق العاده اى روى این مدل ایجاد کرده و آن را یک کوچولوى پویا و در عین حال ، عضلانى جلوه داده است. رنگ خودرو سفید یخچالى مات انتخاب و با قطعات مشکى  الیاف کربن تیون شده ، رنگ قرمز نیز بر پویایى این ترکیب هارمونیک افزوده است. یکى از قابل ملاحظه ترین این تغییرات ، سقف یکپارچه مشکى از جنس پلیمر تقویت شده با الیاف کربن (CFRP) است که در انتها به یک بال وسیع دو تکه (سفید-مشکى) ختم مى شود. این بال، نهایت نیروى چسبندگى خودرو به زمین را در سرعت هاى بالا فراهم مى سازد.

 

اتومبیل مینی آئودی کواترو A1- www.taknaz.ir


ورودى هاى وسیع هوا تعبیه شده در جلوى خودرو در این تیون حتى از برخى مدل هاى عضلانى تر آئودى نیز وسیع تر  است. این هواخور وسیع کربنى با وجود لنزهاى عصبانى آئودى که خط قرمزى نیز در داخل آن ها کار شده ، خودرو را به مانند حیوان وحشى تصویر مى کند که چشمانش را خون گرفته و آماده حمله اى مرگبار به شکار یا حریف خود است! کاپوت جلو هم با هواخورهایى در طرفین طراحى شده که علاوه بر بهبود خنک کارى موتور ، ظاهر اسپرت ترى را به بیننده القا مى کند. جالب این که با نصب گلگیرهاى عضلانى ، درها و پانلهاى جدید جانبى ، عرض خودرو هم 60 میلى متر افزایش یافته است.

اتومبیل مینی آئودی کواترو A1- www.taknaz.ir

 

عریض تر ساختن گلگیرها این امکان را فراهم ساخته تا پشت گلگیرهاى جلو خروجى هوا کار گذاشته شود. تا در نماى جلو هستیم ، توجهتان را به قاب آیینه هاى جانبى مشکى رنگ صیقلى جلب مى کنم که جلوه زیبایى به خودرو بخشیده اند. رینگ انتخاب شده براى تیون A1 طرح بی همتایى دارد که به توربین شبیه است. این رینگ هاى آلیاژى 19 اینچ با تایرهاى 30/225 پوشانده شده اند. رینگ ها در مرکز قرمز و مشکى ، در لایه بعدى سفید ، در بخش پرههاى توربین مجددا مشکى و در   انتها (حاشیه رینگ) دوباره سفید رنگ آمیزى شدهاند. ترمزها در محور جلو براى کنترل این تیون سریع ، از نوع خنک شونده با کالیپرهاى شش پیستونه و دیسکهاى کامپوزیتى (سرامیک -الیاف کربن) انتخاب شده اند. کاهش ارتفاع براى  افزایش جلوه اسپرتى خودرو هم با افزودن یک سیستم coilover به خودرو امکان پذیر شده است. تغییر دیگر، خروج سراگزوز قطور بیضى شکل از پهلوى چپ خودرو (درست مقابل چرخ عقب) است که در نتیجه فضاى بى مانندى به  اندازه عرض سپر عقب در اختیار دیفیوزر وسیع خودرو قرار داده است. نماى عقب ویژگى مهمى دارد و آن ، رنگ آمیزى مشکى فضاى بین دو لنز قرمز رنگ عقب و دورتادور لنزهاست که بین دیفیوزر وسیع عقب و بال انتهاى سقفى وساطت مى  کند.

 

اتومبیل مینی آئودی کواترو A1- www.taknaz.ir

تریم داخل براى مسابقه
تریم داخل آئودى A1 کواترو کلاب اسپرت همچون سایر خودروهاى جاده که براى مسابقه بازطراحى مى شوند ، با ترکیبى از چرم خاکسترى تیره ، CFRP و الیاف کربن تیون شده است. مجموعه اى از نمایشگرهاى فشار و دماى روغن و ولتاژ در داشبورد ، جلوآمپر دورنگ که در آن بخش سرعت سنج خاکسترى و بخش دور موتور قرمز رنگ آمیزى شده ، پدال هاى اسپرت فولادى (پدال گاز قرمزشده) ، فرمان هیدرولیک الیاف کربنى ، روکش درها از جنس الیاف کربن و صندلى هاى چرم با کمربندهاى ایمنى قرمز با چهار بند ، تریم داخل را اسپرت ساخته اند. دستگیره هاى قرمز رنگ درها و قسمت نگهدارى دستکش ها در داشبورد از جنس الیاف بافته (مشابه جنس کمربند ایمنی) که جایگزین دستگیره هاى پلیمرى شده اند ، در این قسمت خیلى خودنمایى مى کنند.

 

این تیون آئودى مثل همه خودروهاى مسابقه ، صندلى عقب ندارد و به جاى آن ، میله هاى تقویت بدنه و جاى کلاه هاى ایمنى در عقب صندلى ها به چشم مى خورد. در همین بخش که کف آن کاملاالیاف کربنى است ، دو بخش انبارى قابل دسترس تعبیه شده که درآن ها باتریهاى کم وزن استارتر مخصوص مسابقات کار گذاشته شده است. براى کاهش وزن ، سیستم صوتى و تصویرى حذف و صندلى هاى آئودى GT R8 در این مدل کارگذاشته شده است.

امضاى این مدل هم روى رکاب جایى که راننده در را باز مى کند به چشم مى خورد. آئودى اعلام کرده رنگ هاى سفید صدفى و آمالفى ، خاکسترى متالیک و دیتونا و نقره ای یخى روی آئودى کواترو A1 کلاب اسپرت قابل عرضه است. این رنگ ها با روکش کردن فیلم هاى پلیمرى روى بدنه به سرعت آماده و قابل تحویل هستند. لیکن هنوز قیمت این مدل اعلام نشده و احتمال دارد از حد نمونه فراتر نرود تا همچون اسطوره براى همیشه باقى بماند.

دسته : | بازدید ها : بار

نام شما: How do you strengthen your Achilles tendon?
سایت شما: http://casseygermershausen.jimdo.com
در تاریخ : شنبه 18 شهریور 1396 08:32 ب.ظ

Piece of writing writing is also a excitement, if you be acquainted with
after that you can write otherwise it is difficult to write.

نام شما: How do you treat a sore Achilles tendon?
سایت شما: http://waggishaffectio40.beep.com
در تاریخ : دوشنبه 30 مرداد 1396 01:27 ب.ظ

What's up to all, the contents existing at this site are genuinely amazing for people
knowledge, well, keep up the nice work fellows.

نام شما: http://refugiaboulton.blog.fc2.com
سایت شما: http://refugiaboulton.blog.fc2.com
در تاریخ : چهارشنبه 21 تیر 1396 12:48 ق.ظ

Its like you read my mind! You seem to know
so much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you could do with some pics to drive the message home a little
bit, but other than that, this is fantastic blog.
An excellent read. I will certainly be back.

نام شما: http://lingchmura.weebly.com
سایت شما: http://lingchmura.weebly.com
در تاریخ : سه شنبه 13 تیر 1396 01:37 ق.ظ

This is a topic that's close to my heart...
Best wishes! Where are your contact details though?

نام شما: http://glamorousfascis47.jimdo.com/
سایت شما: http://glamorousfascis47.jimdo.com
در تاریخ : دوشنبه 12 تیر 1396 11:24 ق.ظ

Do you have a spam issue on this blog; I also am a blogger, and
I was wanting to know your situation; we have created some nice procedures and we are looking to trade methods with other folks,
why not shoot me an email if interested.

نام شما: http://alexander2dawson8.jimdo.com
سایت شما: http://alexander2dawson8.jimdo.com/2015/06/27/is-hammertoe-surgery-successful
در تاریخ : چهارشنبه 3 خرداد 1396 04:40 ب.ظ

Good day! I simply would like to give you a big thumbs up for your great
info you've got right here on this post. I'll be returning to your
web site for more soon.

نام شما: manicure
سایت شما: http://samyar90.mihanblog.com/post/1946
در تاریخ : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 06:24 ق.ظ

I am truly pleased to glance at this website posts which carries lots of useful information,
thanks for providing such data.

نام شما: BHW
سایت شما: http://bicharegan.mihanblog.com/post/630
در تاریخ : دوشنبه 21 فروردین 1396 04:13 ق.ظ

Hi to all, how is the whole thing, I think every one
is getting more from this web site, and your
views are fastidious for new users.

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر